מה זה קידום אתרים ולמה זה טוב בשבילכם?

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מקימים אתר אינטרנט, עובדים עליו הרבה מאוד זמן, משקיעים בו לא מעט כסף, מגייסים את האנשים הכי טובים שיש לצורך בנייה ועיצוב האתר, אך אחרי כל העבודה הקשה, אף גולש לא נכנס אליו. הוא זוכה לתנועה מאוד דלה ולמעשה, לא מביא שום לקוח חדש לעסק שלכם. 

מן הסתם, עשיתם משהו לא נכון, לא עבדתם בצורה נכונה. הרי אם בניתם אתר כל כך מושקע ויפה, לא יכול להיות שלקוחות לא ייכנסו אליו, בוודאי אם דאגתם לייצר בו רלוונטיות לגולשים שלכם. אם האתר לא זוכה לתנועה, לא זוכה לחשיפה ואיננו מדורג גבוה במנוע החיפוש של גוגל אחרי זמן מה, סביר להניח שפספסתם את החלק המשמעותי  ביותר בעבודה על אתר אינטרנט אחרי בנייתו. הכוונה לחלק של קידום אתרים. 

עבודה על אתר אינטרנט מחולקת לשני חלקים עיקריים, בניית האתר בשלב הראשון, קידום האתר במנוע החיפוש לצד בניית קישורים בשלב השני. בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, הקידום לא מיועד אך ורק לאתר באופן ספציפי. הוא מיועד גם לעסק שלכם. מאחר והאתר הוא כלי דיגיטלי שנועד לשרת את העסק מהיבטים שונים, הרי שאנחנו צריכים לדעת כיצד לעבוד איתו ויתרה מזו, אנחנו צריכים לדעת כיצד לקדם אותו, כיצד לשווק ולפרסם אותו, בשביל שאנשים ייחשפו אליו בצורה נכונה וישתמשו בו. 

לפני שנסביר כיצד הקידום יכול לעזור לעסק שלנו, צריך להבין תחילה מה זה קידום אתרים במובן הבסיסי שלו. הרעיון הוא פשוט. כשגולש מסוים מקליד ביטוי בשורת החיפוש של גוגל, בשביל למצוא עסק, מוצר או שירות, הרי שרשימת האתרים שנחשפת בפניו נקבעת על פי הקידום שלהם, כלומר, על פי העבודה שהמקדמים עשו בשביל שהאתר יהיה כמה שיותר גבוה באותו ביטוי. 

הקידום כולל פרמטרים שונים, בתוך ומחוץ לאתר, אותם פרמטרים נקבעים על פי גוגל, וככל שעובדים בצורה אדוקה יותר על פי אותם פרמטרים, אזי שיש יותר סיכוי שאכן הקידום יצליח. 

איך הקידום יכול לעזור לעסק שלנו

נקודת הבסיס צריכה להיות, קידום אתרים הוא כלי פרסומי, שיווקי, לא פחות מפרסום ושיווק בתקשורת כתובה או מודפסת. 

הקידום עם בניית קישורים לאתר יכול לעזור לעסק שלנו, בדיוק כמו פרסום ברדיו, טלוויזיה או בכל מקום אחר, אך להבדיל מפרסום כזה, כאן מדובר על כלי הרבה יותר איכותי לפרסום ושיווק. זאת מאחר והקידום יוצר עבורנו כלים לפרסום ממוקד, על פי ביטויים ספציפיים שאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מחפשים. זה יכול להיות ביטוי כללי, זה יכול להיות ביטוי נקודתי על פי שירות או מוצרים, וכן זה יכול להיות ביטוי מקומי, קרי על פי המיקום שלנו. 

ברגע שאנחנו יודעים למקד היטב את הפרסום ויודעים גם לנתח את התוצאות בצורה מאוד ספציפית, העבודה שלנו הרבה יותר פשוטה.

My Blog בניית אתרים טכנולוגיה קידום אתרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אתר UMBARCO
החלטתם שאתם רוצים אתר אבל יש לכם התלבטות באיזו אופציה לבחור? עשיתם בירור קצר וראיתם שיש מערכות שונות...
קרא עוד »
אפר 25, 2022
הכל על עבודה בהייטק ללא תואר
אם לפני עשור אנשים לא האמינו שניתן להשיג עבודה ללא תואר, תעשיית ההייטק של השנים האחרונות מוכיחה אחרת....
קרא עוד »
אפר 28, 2021
5 מאגרי תמונות חינמיים מומלצים לשימוש
רוצים להימנע מהסתבכות שקשורה בזכויות יוצרים ושימוש בקניין רוחני שאין לכם בעלות עליו? כאשר מדובר על...
קרא עוד »
יונ 28, 2020