מאגר תמונות חינם לשימוש מסחרי, שימו לב שהכול חוקי

מתוך לא מעט כלים שניתן לעשות בהם היום שימוש לצורך קידום אתרים אורגני ושיפור העיצוב שלהם, אין ספק שתמונות הינו כלי שאפשר להתעלם ממנו. אתר שיש בו יותר תמונות נראה מקצועי ומעוצב יותר, ובנוסף, גוגל מקדם אותו בצורה שונה לעומת אתרים שאין בהם תמונות בכלל. מה שכן, את כל אותן תמונות שאנשים מעלים לאתרים שלהם הם לוקחים ממקורות כלשהם, וכמובן שהיום יש גם מאגרי תמונות בחינם. מה שלא תמיד כולם שמים לב אליו, זה שיש מאגרי תמונות מומלצים שבהם השימוש בתמונות למטרות מסחריות שאינו אפשרי, ואם תעשו זאת בכל זאת, אתם תעברו על החוק. משמעות הדברים היא שאם יתפסו אתכם תשלמו קנס, ולכן חשוב כל כך לבדוק מראש ולשים לב שהכול באמת חוקי. 

 

באיזה תמונות כדאי לבחור? 

 

קשה לענות על השאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי בסוג האתר שאתם מנהלים. אם מדובר על מוצרים ייחודיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, אולי בכל זאת שווה להשקיע ולצלם אותם בעזרת צלם מקצועי. מצד שני, אם מדובר בסך הכול על תמונות שמטרתן לסייע בקידום האתר, הרי שגם אופציות פשוטות יותר יכולות לעשות את העבודה. מה שבטוח זה שמעבר לחוקיות כדאי יהיה גם לשים לב לתמונות עצמן, למקוריות, ליופי וגם לרזולוציה. 

 

אל תוותרו על ייעוץ מהמומחים 

עוד טיפ שחשוב להתייחס אליו כשאתם מחפשים תמונות להורדה המתאימות לעיצוב האתר שלכם, זה לפנות אל אנשי המקצוע שחיים ונושמים את הענף הזה. להתייעץ עם המומחים זה אומנם לעיתים עולה כסף, אך לא פעם זה גם בדיוק מה שיעשה את ההבדל בין אתר עם תמונות שמצליחות להמם את הגולשים ובין אתר שנראה כמו כל האתרים האחרים.

My Blog בניית אתרים טכנולוגיה קידום אתרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכירו את הדרך הטובה ביותר להתעדכן בכל מה שקורה בעולם השיווק הדיגיטלי
נראה כי עולם השיווק הדיגיטלי לא מפסיק להתעדכן. חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק, לינקאדין, טוויטר, ועוד...
קרא עוד »
ינו 24, 2021
הקמת אתר אינטרנט
קשה למצוא בעל עסק שאין לו אתר אינטרנט פרטי. כל עסק צריך להקים אתר אינטרנט, דרכו יוכל לגשת ללקוחות שלו...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
מערכת המסופונים המתקדמת ביותר
כל חברה או בית עסק ללא כל קשר לסדר גודלה, חייבת לעשות שימוש במערכת מסופונים על מנת להצליח לייעל את...
קרא עוד »
אפר 17, 2020